جاده

تمام صورت نگران دخترک، از پشت شیشه ی بخار زده.
جاده را برف گرفته است.

13 نظر:

سین دخت ۲/۱۰/۸۸ ۱:۳۴ قبل‌ازظهر  

کاش هیچوقت صورتها نگران نمی شدن
کاش همیشه دخترکها می خندیدن
کاش... همیشه برف فقط زیبا بود.

ممنون از بابت همه لطفها و پوزش از تمام زحمتها

زودیاک ۲/۱۰/۸۸ ۹:۴۳ قبل‌ازظهر  

نویسنده کدوم ور قضیه بوده؟ پشت شیشه بخار "گرفته" یا در جاده!

براندو ۲/۱۰/۸۸ ۱۱:۴۱ قبل‌ازظهر  

برف برف برف حالم ازش بهم میخوره فقط اینو می دونم پشت نقاب زیبایی که روصورتشه جز سرما خفگی و تاریکی چیزی نیست!

مژگان ۲/۱۰/۸۸ ۶:۴۸ بعدازظهر  

سلام
چه خوبه تند تند آپ کنید!

هادی ۴/۱۰/۸۸ ۱۱:۱۰ قبل‌ازظهر  

نمیدونم چرا تو روزهای خوب تو من دچار روزهای خیلی بدی شدم!!

شاید در آینده من و تو ازین روزها عکس هم یاد کنیم این هم یه نمونه از عدم تفاهم من و تواه دیگه!!!

انگار امسال همه چی باید برعکس باشه حتی زمستون هم عین تابستونه و برعکس تو من هیچ روزی را انتظار نمیکشم!!

اگه بدت اومد از نوشته یا.... اشکال از فرستنده است!!

PrOtest ۵/۱۰/۸۸ ۸:۵۹ بعدازظهر  

امتحان میشه! تایید کن!

زودیاک :دی

محمد رضا بابائی ۶/۱۰/۸۸ ۲:۳۳ قبل‌ازظهر  

جاده یعنی غربت.

باد، آواز، مسافر، و کمی میل به خواب.

شاخ پیچک، و رسیدن، و حیاط.

فرزاد محمدی ۸/۱۰/۸۸ ۷:۳۷ بعدازظهر  

سلام. آمدم ولی چیزی برای گفتن نداشتم.
(چیزی به ذهنم نرسید. اینطوری بهتر است و گویا تر! شاید)

خیال ۹/۱۰/۸۸ ۱۱:۲۴ بعدازظهر  

مرد وقولش!!قول دادم برای مدت کوتاهی آپ نکنم ...رفیق!!وقت نرم دارم یادمیگیرم سیاست داشته باشم هرچند فک میکنم ,البته مطمئنم نمی تونم.

نارنجی ۹/۱۰/۸۸ ۱۱:۲۸ بعدازظهر  

برف ,برف وحشتناک وبرعکس بارون ,اصلا دوست داشتنی نیست .....

متین ۱۰/۱۰/۸۸ ۹:۱۲ قبل‌ازظهر  

معلم مدرسه!
چه حس خوبی!
چه معلم مهربونی!!!

Ar.hossini ۱۱/۱۰/۸۸ ۸:۲۵ بعدازظهر  

اي كاش هر وسيله اي اختراع مي شد قبل از آن كه ما قيداري ها با آن آشنا مي شديم ، با فرهنگش و با فرهنگ استفاده از آن آشنا مي شديم.

براي كسي كه بي فرهنگ است:
تلفن وسيله اي براي رساندن فحش است.
موبايل وسيله اي براي مردم فروشي و تعقيب مردم.
اينترنت وسيله اي براي ارضاي اميال جنسي.
و كامنت هم جايي براي همان خاله زنك بازي ها ووو ...
استفاده از تكنولوژي براي كسي كه فرهنگ ندارد ، وسيله مناسبي نيست.

من احمدرضا ، دوست ، همشهري و فاميل شما از هك IP و از نارفيقي هاي شما دل آزرده ام .

اميدوارم روزي كه مي فهميد و وجدانتان به درد مي آيد ، اگر دنبال من گشتيد كنار شما باشم.

هستی ۱۳/۱۰/۸۸ ۹:۰۹ بعدازظهر  

سلام پست آتش رو خوندم و تا حالا اینجا نظر نذاشتم بذار ببینم ثبت میشه ؟

درباره من

عکس من
اولش از یک عروسک شروع شد که گرچه اصلن وجود خارجی نداشت ولی من شبیهش بودم و اصلن احساس میکردم خود آن عروسک شده ام. معلم زبان انگلیسیم که البته اگر بخواهم شغلم را بگویم طراحی و عکاسی کار میکنم.

بشنوید