چشمه

چشمه ای هستم
به خدا خشکیده ام ناجور

12 نظر:

مژگان ۱۷/۷/۸۸ ۳:۱۸ بعدازظهر  

سلام
خدا نکنه .وقتی تو کم بیاری وای به حال بقیه .شاید خسته شده ای یه کم به خودت استراحت بده .

زودیاک ۱۸/۷/۸۸ ۱۰:۴۱ قبل‌ازظهر  

بمیرم!!!

تقی کوچک ۱۸/۷/۸۸ ۲:۳۲ بعدازظهر  

آنجا که بارانی نبارد، بایست چشمه ها خشکیده باشند.
فارغ از جوری و ناجوری، خشکیده ام.
امیدی هم بر باران نمی بندم و نخواهم بست که دلگیرم از بگیر و نگیر هایش .
که رنجورم از دم دم مزاجی هایش.

و آنجا که چشمه ها، بی امید خشکیده باشند ، بایست ...

سین-جیم ۱۸/۷/۸۸ ۴:۰۴ بعدازظهر  

پس داری کوه می شی!
چه قالبی داری!چه قشنگ!مرسی که با ما سر می زنی پسر عمو فیروز!

من و ما ۱۸/۷/۸۸ ۵:۴۲ بعدازظهر  

با بارون کارت راه میوفته ؟یا از اون مدل ها شدی که کور شده بن کل

محمود ۱۸/۷/۸۸ ۹:۴۸ بعدازظهر  

سلام
با اجازه ما هم مشتری شدیم.

ناشناس ۱۸/۷/۸۸ ۱۱:۲۰ بعدازظهر  

سلام

ناشناس ۱۸/۷/۸۸ ۱۱:۲۶ بعدازظهر  

سلام چند دفعه تا حالا خواستم نظر بدم ولي اصلا inter نميشه . ولي اين دفعه سلام رو تايپ كردم ديدم انگار درست شد. متنهاتون به دل ميشينه . اما در مورد قالب من قالب قبليتون رو بيشتر دوست داشتم ولي اين هم خوبه به وب من سر بزنين و نظر بدين ممنون
sepideh-69.blogfa

FASAANEH ۱۹/۷/۸۸ ۱۱:۵۸ قبل‌ازظهر  

این منو یاد حرفای یکی میندازه که میگفت "جسم ناقصی دارم" بعد همه گریه میکردن!

عموفیروز ۱۹/۷/۸۸ ۹:۰۲ بعدازظهر  

سلام FASAANEH
دمت گرم عزیز.
چه لطف بزرگی در حقم کردی.
تیکه بزرگتری نبود بچسبونی بهمون.
خوب اگه میخوای فحش بدی...
در هر حال سپاس.

سین دخت ۲۰/۷/۸۸ ۱۲:۳۹ بعدازظهر  

چشمه ای هستی
خشک نمی شی شاید کمی بارون رات بندازه
یا دستی که خس و خاشاک دورت رو بگیره و یه نفسی بهت بده
نبینم انقد تلخ باشی...

سودا ۲۱/۷/۸۸ ۱۰:۳۴ بعدازظهر  

خيلي خوب و نازه مبارك هم باشه تقي حسوده كه ميگه عمو فيروزي نيست ( چشمك ! )

درباره من

عکس من
اولش از یک عروسک شروع شد که گرچه اصلن وجود خارجی نداشت ولی من شبیهش بودم و اصلن احساس میکردم خود آن عروسک شده ام. معلم زبان انگلیسیم که البته اگر بخواهم شغلم را بگویم طراحی و عکاسی کار میکنم.

بشنوید