زمزمه.

جمله ای از سعید حجاریان:
اصلاحات مرد. زنده باد اصلاحات!

18 نظر:

تقی کوچک ۱۲/۷/۸۸ ۲:۳۷ بعدازظهر  

جمله ای از تقی کو چک :
اصلاحات مرد. زنده باد راه سوم...
اصول و اصلاح تمام شدند و بعید که نه ! غیر ممکن است زنده شود.

زودیاک ۱۲/۷/۸۸ ۶:۳۵ بعدازظهر  

کسی هست که بخواد زنده اش بکنه!؟؟؟ اگر هم هست آیا کسی هست که بتونه؟؟؟؟

سی ۱۲/۷/۸۸ ۹:۰۷ بعدازظهر  

زنده باد
انسان
انسانی...
که معنای آزادی را بداند و معنای دانستن را
زنده باد همه آنچه بزرگمان کند و بزرگ کند ایرانمان را...

سین دخت ۱۲/۷/۸۸ ۹:۰۸ بعدازظهر  

آدرس اشتباه شد لطفا اگه امکانش هست اصلاح کن

شبگرد قلم به دست ۱۳/۷/۸۸ ۸:۱۵ قبل‌ازظهر  

عمو فيروز روزهاست كه نيستي
مي يام به وبلاگت سر مي زنم و مي رم
موفق باشيد
اين آدم بد بارها و بارها دلم رو سوزونده اون يه زنه زني كه اسمش يه عزيز از دست رفته روشه اما باز توبه نمي كنه خيلي بخشيدمش باور كن گيج شدم

ناشناس ۱۳/۷/۸۸ ۱۰:۳۶ بعدازظهر  

سلام .همان ناشناس قیداری هستم.برتیرجورتان زتحمل سپر کنیم/ تاسختی کمان شما نیز بگذرد.به درود از دور

سودا ۱۳/۷/۸۸ ۱۱:۱۰ بعدازظهر  

زنده يا مرده همينه كه هه
كي ميخواد زندش كنه؟
من؟
تو؟
يا هموناي كه كشتنش؟

ماتیک صورتی ملی جون ۱۳/۷/۸۸ ۱۱:۲۶ بعدازظهر  

سلام عمو چی بگم والا!

ناشناس ۱۴/۷/۸۸ ۱:۱۱ قبل‌ازظهر  

سلام سليمان يادش بخير استاد شكيبا اولين باره مي يام وبلاگت خيلي عاليه اما جاي وبلاگ ما خاليه! البته عنوان وبلاگم رو عوض كردم شايد عنوان خوبي نباشه منتظر نظرت هستم
از طرف من كيم؟!

عموفیروز ۱۴/۷/۸۸ ۱:۵۵ قبل‌ازظهر  

سلام ناشناس!
آره استاد شکیبا که یادش همیشه خیره. خدا حفظش کنه.
ولی ایکاش خودتو معرفی میکردی.
من کیم؟؟!

نارنجی ۱۴/۷/۸۸ ۱۱:۵۲ قبل‌ازظهر  

مگه میشه اصلاحات مرد رو زنده کرد؟؟ سوداراست میگه حالا کی میخواد زنده کنه اگه هم میشه پس زنده باد...زنده باداصلاحات ....

مژگان ۱۴/۷/۸۸ ۱۲:۵۴ بعدازظهر  

سلام
فعلا چاره نیست زنده باد...

پلپلک ۱۵/۷/۸۸ ۱۲:۴۵ قبل‌ازظهر  

سلام من که دیگه به هیچ کس اعتغاادی ندارم ..
آپ کردن هم حال و حوصله و حرف تازه میخواد که من فعلا ندارم ..خوبه شما آپی ..

محمد جواد شکری ۱۵/۷/۸۸ ۱۲:۲۱ بعدازظهر  

لطف دارید ،امیدوارم لایق تعریفتان باشم.
اسباب کشی تان هم مبارک باشد

سین دخت ۱۵/۷/۸۸ ۱۰:۵۸ بعدازظهر  

منزل نو مبارک
گرم شده خونه ات عمو مبارک باشه...

Hadi Rafiei ۱۸/۷/۸۸ ۵:۳۶ بعدازظهر  

ازین که اینجا باهم هستیم خوشحالم

تو آفتابی هستی که هیچ ابری توانایی پوشانیدنت را ندارد
باران را در هوای آفتابی تو تجربه خواهم کرد

Hadi Rafiei ۱۸/۷/۸۸ ۶:۰۴ بعدازظهر  

سلام
ازینکه اینجا هم باهمیم خوشحالم

تو آفتابی هستی که با هیچ ابری پوشانیده نمیشوی

نیما ۳۰/۷/۸۸ ۱۲:۲۰ بعدازظهر  

ساتر میگه ما محکوم به ازادییم
و من هنوز معتقدم را ازادی و عدالت از جاده اصلاحات می گذرد.
پس زنده باد ازادی

درباره من

عکس من
اولش از یک عروسک شروع شد که گرچه اصلن وجود خارجی نداشت ولی من شبیهش بودم و اصلن احساس میکردم خود آن عروسک شده ام. معلم زبان انگلیسیم که البته اگر بخواهم شغلم را بگویم طراحی و عکاسی کار میکنم.

بشنوید