گرمم کن.

من سردم است.
این بخاری که مرا گرم نمیکند.
هوا را گرم میکند.
من که هوا نیستم.

10 نظر:

سین دخت ۱۸/۶/۸۸ ۳:۱۸ قبل‌ازظهر  

اون چیزی که تو باهاش گرم می شی بخاری نیست
آتیش توی دلته که اتفاقا داغ هم هست اما انگار چند وقته دوست نداری ببینیش و حسش کنی
رها کن دلت رو اونوقت گرم که نه داغ می شی
تازه تو می تون ینفس بعضی ها هم باشی پس با هوا هم می شه رابطه داشته باشی D:

عموفیروز ۱۸/۶/۸۸ ۳:۲۳ قبل‌ازظهر  

امیدوارم همونطوری باشه که تو گفتی.
دلم رهاست. باور کن.
میدونم مشکلی هست اما از گرفتگی دل نیست. نمیدونم از کجاست.
به هر حال سپاس.

محمد رضا بابائی ۱۸/۶/۸۸ ۱۰:۳۷ قبل‌ازظهر  

اهمیت باید در نگاه تو باشد ، نه به آن چیز که نگاه میکنی ( آندره ژید )

مژگان ۱۸/۶/۸۸ ۱:۰۲ بعدازظهر  

سلام
من احساس می کنم روح آدماست که نباید سرد بشن روح شما هم سرد نیست .مهربونی ها و کمک به اطرافیان خودش برای گرم شدن کافیه .

لیلا ۱۸/۶/۸۸ ۲:۲۶ بعدازظهر  

شاید برای این که گرم بشید لازمه به سبکی هوا باشید...

تقی کوچک ۱۸/۶/۸۸ ۳:۲۹ بعدازظهر  

پس چاره ای بیندیش.
اینگونه سرد زیستن نشاید.
و نباید...
من نیز سردم!
ما نیز سردیم!

تقی کوچک ۱۸/۶/۸۸ ۳:۳۳ بعدازظهر  

راستی آپ کردم ولی لیست جنابعالی عین خیالشون هم نیست.

مريم ۱۸/۶/۸۸ ۵:۲۹ بعدازظهر  

امشب كه بلرزيد دل و بغض و صدايت آرام روان گشت دلت سوي خدايت رفتي به در خانه آن قاضي حاجات يادآر مرا ملتمس لطف و دعايت
مطالب كوتاه و خوبي داريد در اين شبهاي قدر التماس دعا به ما هم سر بزنيد

ماتیک صورتی ملی جون ۱۸/۶/۸۸ ۱۱:۵۶ بعدازظهر  

سلام عمو جون
مرسی بازم بابت لطفت چشم رفتم تو سایتم حتما خبر میدم البته از بلاگفا نمیرم نهایتا باید یه لینک دیگه اضافه کنید!حالا ایشالله ببینم خدا چی میخواد دیگه!

پلپلک ۲۰/۶/۸۸ ۲:۳۲ قبل‌ازظهر  

سلام توی وب قبلی مطالب رو بلند و پر سرو صدا مینوشتید و اینجا همهاش کوتاه و پر سرو صدا ..این نوشته ها که نمیدونم میشه بهشون شعر گفت یا نه خیلی به من میچسبه .ممنون.

درباره من

عکس من
اولش از یک عروسک شروع شد که گرچه اصلن وجود خارجی نداشت ولی من شبیهش بودم و اصلن احساس میکردم خود آن عروسک شده ام. معلم زبان انگلیسیم که البته اگر بخواهم شغلم را بگویم طراحی و عکاسی کار میکنم.

بشنوید