گمشده

آهاااای گمشده ای که هیچم پیدات نیست! عمری پیت نمیگردم.

14 نظر:

سین دخت ۷/۶/۸۸ ۱۰:۱۷ بعدازظهر  

بگردی یا نه هست حتی اگه پیش نری اون هست و تو وجودته باورش کن پیش نرو ....

عموفیروز ۷/۶/۸۸ ۱۰:۲۵ بعدازظهر  

فک کنم فهمیدی چی میگم!
انتظار نداشتم هیچکس بفهمه.

سیب ۸/۶/۸۸ ۱۰:۱۹ قبل‌ازظهر  

سلام
درود و سپاس

مکرمه ۸/۶/۸۸ ۱۲:۰۲ بعدازظهر  

سلام /1-آقا چره میزنی ؟ کار داشتم نرسیدم به روز کنم ! شما وبلاگتون تازس ندید بدیدین هی هر روز توش یه مطلب جدید میزارین ! والا ..
2- این مطالب اخیرتون همه یه روح جدیدی دارن از نوشتتون در باره نماینده شهرتون هم خیلی ممنون بالا خره باید یکی قدرشون رو بدونه .
3- آخیش خیلی وقت بود 1 و 2 و 3 ننوشته بودم !

محمد رضا بابائی ۹/۶/۸۸ ۴:۱۴ قبل‌ازظهر  

سلام دوست آریایی ، وب نوشت گیرایتان لینک شد . دیارتان وکیل با غیرتی دارد ،فیض بردیم . ایام بکام

ناشناس ۱۰/۶/۸۸ ۹:۵۳ قبل‌ازظهر  

برادر اين كامنت دونيتو درستش كن!!
من هنوزم نميتونم اسم وارد كنمااا!!!!



ZOdiaC

شبگردم ۱۰/۶/۸۸ ۱۱:۴۲ قبل‌ازظهر  

توي اون يكي وبلاگتون با زمينه قهوه اي بيشتر راحت بودم يه حس صميميت داشت اما اينجا نه اثري از من تو پيوندها هست نه اثري از صفا
شبگرد قلم به دست

عموفیروز ۱۱/۶/۸۸ ۱:۴۰ قبل‌ازظهر  

سلام دوست خوب.(شبگرد)
حواسپرتی توی خونه تکونی بود که لینکتون بین اسباب و اثاثیه جدید گم شد.
ولی در مورد صفا باید بگم سعی میکنم همینجارو با صفاش کنم.

مژگان ۱۱/۶/۸۸ ۱۰:۲۱ قبل‌ازظهر  

سلام
شاید ما فکر می کنیم اگه درست بگردیم حتی فقط نگاه کنیم هست .

ناشناس ۱۱/۶/۸۸ ۴:۳۶ بعدازظهر  

(تقی کوچک):خودش پیداش میشه . لازم نکرده پیش باشی.... عمری( عمرا)!

نارنجی ۱۱/۶/۸۸ ۱۱:۴۸ بعدازظهر  

سلام
ای گمشده
مگر گمشده چه گناهی کرده که دیگر پیش نمیگردی ؟؟؟

مژگان ۱۲/۶/۸۸ ۹:۰۲ بعدازظهر  

سلام
ممنون به خاطر همه چیز بازم ببخشید.جوینده یابنده است تازه این گمشده که اگه نگردی هم پیداست.

ملی جون ماتیک صورتی ۱۳/۶/۸۸ ۱۲:۵۵ قبل‌ازظهر  

سلام عمو کی رفتی بی خبر سر نمیزنی سر بزن نظر بده حتما!منتظرم![گل]

بی کوچه گرد ۱۳/۶/۸۸ ۱۰:۰۰ قبل‌ازظهر  

به قول شاعر :
ره بر نگاه نیست
تا با درون در آیی
و در خویش بنگری

درباره من

عکس من
اولش از یک عروسک شروع شد که گرچه اصلن وجود خارجی نداشت ولی من شبیهش بودم و اصلن احساس میکردم خود آن عروسک شده ام. معلم زبان انگلیسیم که البته اگر بخواهم شغلم را بگویم طراحی و عکاسی کار میکنم.

بشنوید