به خونه جدید عمو خوش اومدی!

سلام. ازوقتی به فکر تغییر افتادم، دنبال یه خونه بهتر برای خودم میگشتم. خونه ای که هم جادارتر باشه و هم امکانات بهتری داشته باشه. گشتم و گشتم و گشتم تا اینجارو پیدا کردم. اولش نمیفهمیدم چی به چیه. اصلا توش گم شدم ولی یکم که گشتم تازه دیدم چقدر شبیه همونجاییه که میگشتم. حالا دیگه از بابت خونه خیالم راحته. البته خونه قبلیمو خراب نمیکنم تا اگه اینجا شبا خوابم نبرد، برگردم و جای قبلیم بخوابم.
امیدوارم توی این خونه بهتر بتونم ازتون پذیرایی بکنم.
خیلی خوش اومدید. سپاس. عموفیروز

3 نظر:

zOdiaC ۳/۶/۸۸ ۱۱:۰۵ قبل‌ازظهر  

new hometam happy bashe amu!
Omidvaram khuneye jadid zedde zelzele bashe!!

پلپلک ۴/۶/۸۸ ۱:۱۰ قبل‌ازظهر  

سلام/اینجا چقدر با بلاگفای خودمون فرق میکنه اَه ه ه..من تا حالا از اینا ندیده بودم !

ناشناس ۵/۶/۸۸ ۱۲:۰۱ بعدازظهر  

سلام عموجان . منكه مطمئن نيستم با اين سيستم عجيب غريب بتونم نظر بفرستم اما فرستادم ببينم چي شد
مرسي به بلاگ من آمدي
خوشحال شدم

درباره من

عکس من
اولش از یک عروسک شروع شد که گرچه اصلن وجود خارجی نداشت ولی من شبیهش بودم و اصلن احساس میکردم خود آن عروسک شده ام. معلم زبان انگلیسیم که البته اگر بخواهم شغلم را بگویم طراحی و عکاسی کار میکنم.

بشنوید